Salut, te poti autentifica sau iti poți crea un cont nou

Caută

COS

0 produs(e) Vezi cosul
Cosul tau este gol!

Cum comand

Iti faci un cont intr-un minut, iti trebuie doar numele, adresa de e-mail si o parola. 

Acest pas trebuie parcurs doar o singura data, odata ce contul tau devine activ poti achizitiona produse doar folosind casuta Login: (unde trebuie completate in ordinea care urmeaza: adresa de e-mail si parola)

Cum poti alege produsele ?

Pentru a identifica un produs, poti parcurge categoriile din stanga paginii sau poti folosi casuta de cautare din partea superioara a acesteia
Dupa ce ai identificat produsul dorit apasa butonul Pune in cos! Cand cosul ajunge la 250 lei comanda se poate finaliza.

Date de livrare 
La prima comanda trebuie introdusa o adresa de livrare. Dupa introducere ea ramane salvata si poti stabili modalitatea de livrare si plata (ai la dispozitie un tabel din care selectezi varianta dorita)

Data de facturare 
La prima comanda trebuie sa introduci datele de facturare. Vei putea alege ca persoana fizica sau ca firma. Datele vor ramane salvate.

Primesti confirmarea comenzii 
In aproximativ 15 minute de la comanda ferma, vei fi contactat/a de un reprezentant de vanzari

In cazul in care nu doresti sa comanzi online, trimite-ne comanda ta la adresa de e-mail office@best-expert.ro sau pe telefonic la nr. 031-802.70.33.


Conditii comerciale 
 

Preturile sunt in lei si pot fi afisate cu TVA sau fara TVA (la alegere). Ne rezervam dreptul de a modifica preturile afisate pe acest site (in special in cazul unor erori de tipar) dar nu înainte de va anunta in prealabil in cazul unor comenzi in lucru. 

Plata se poate face numerar la primirea produselor sau prin ordin de plata.

Livrarea produselor se face direct prin masinile noastre sau prin curier. Livrarea se face in 24-48 ore pentru produse din stoc. Pentru produsele care nu sunt in stoc va rugam solicitati un termen de livrare. Comanda minima este de 250 lei.

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 30 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator.

Imaginile de pe acest site prezinta orientativ caracteristicile produselor. In unele cazuri in care un produs are aceleasi caracteristici doar culoarea difera s-a ales pentru rapiditate o singura imagine cu o singura culoare. Imaginile sunt proprietatea Best Expert Solutions.

Garantia se acorda pentru un an calendaristic de la data cumpararii produsului, cu exceptia anumitor produse. Aceste exceptii sunt declarate pe pagina produselor respective.

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului." Art. 4,b Cap. I, ORDONANTA nr.130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Clientii www.best-expert.ro pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

Best Expert Solutions poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

Best Expert Solutions va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.

Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare:Legea 365/2002 privind comertul electronic si Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta.

Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit la unul dintre punctele de lucru ale VANZATORULUI, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre CUMPARATOR, urmand ca VANZATORUL sa trimita pe cheltuiala proprie produsul ce va fi primit in schimb dupa constatarea defectului, integritatii sigiliilor, precum si modului de manevrare/montare. Trimiterea produselor defecte se face DUPA ANUNTAREA PREALABILA A UNUI REPREZENTANT AL VANZATORULUI, specificand EXACT care este DEFECTUL CONSTATAT. Defectele VIZIBILE se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin DEFECT VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare. Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia.

VANZATORUL este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute, montate gresit, au suferit imersii de lichide, socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de inlocuire/montare. VANZATORUL este de asemenea exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca beneficiarul reparatiei efectuate de CUMPARATOR a utilizat/ manevrat aparatul in mod necorespunzator, indiferent daca VANZATORUL i-a adus sau nu la cunostinta beneficiarului conditiile in care se acorda garantia pentru reparatie. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.

Pentru orice conflict aparut intre Best Expert Solutions si clientii sai se va cauta o rezolvare pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, litigiul va fi solutionat de catre instanta judecatoreasca pe a carei raza teritoriala se afla sediul Best Expert Solutions.

Date de care trebuie tinut cont atunci cand se returneaza produsele comandate: 

- Contravaloarea transportului produselor catre firma Best Expert Solutions va fi suportata de client;

- Produsele trebuie sa fie in stare foarte buna, sa nu fie folosite sau uzate; acestea se pot returna doar in ambalajul original fara a fi deteriorate (scotch lipit direct pe cutie ori cu urme de lovituri ) 

- In situatia in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat; 

- In cazul aparatelor, acestea nu au voie sa fie folosite. Aparatele sau orice alte produse care contin accesorii, se returneaza doar in cazul in care sunt in aceeasi stare si ele trebuie sa fie complete, trebuie sa contina toate accesoriile cu care a fost livrat aparatul si in aceeasi stare (fara modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc) in care au fost receptionate, in termen de maximum 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara obligativitatea invocarii vreunui motiv.

- Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor. Orice semn de uzura existent pe ambalaj / produs atrage anularea dreptului de returnare. 

- In cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, folosirea lor (fie si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor. 

- Alte date specifice privitoare la situatia si starea produselor se pot obtine contactandu-ne online sau prin email / telefon. 

Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

Exceptie de la returnare: produsele achizitionate de persoane juridice, produsele aduse pe comanda speciala (care nu sunt in mod uzual in stoc), produsele consumabile (hartie imprimanta, cartuse, kituri de curatare, etc) si produsele folosite.

Un produs este considerat folosit atunci cand: 

- Produsul sau ambalajul prezinta urme de uzura (modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi etc) 

- Produsul a fost folosit intensiv

In baza unui raport de evaluare, se pot returna si produsele considerate folosite, la pret redus, cu acordul ambelor parti. Raportul este intocmit de un responsabil BEST EXPERT SOLUTIONS SRL.

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii, se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca Best Expert Solutions nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Best Expert Solutions © 2013

Creare Site by ITeXclusiv